Thursday, January 24, 2013

X SEMUANYA INDAH DIMATA
hari ini aku rase pening sangat.....enth r.....aku x tahu nk ckap......kalau benda nie jadi masalah  aku....aku terpaksa buat keputusan aku sendiri......aku dah penat...aku ingat dengan dia boleh buat aku happy...tapi len pulak yang jadi......entah nk ckap...bagi aku....jodoh di tangan tuhan......PECAYA 2 penting.....sebab 2 aku suke dengar orang cakap sebab dengar cakaporang  laa banyak masalah timbul..uemmmmmmmmmmmmm

aku xsalah dia...aku xsalah kn sesiapa...aku ada kekurangan juga..yang penting hidup kena diteruskan....kalau tahu  macam nie...aku xkn kawan dengan sesiapa pun..sorang-sorang pun x pe.....kepala aku dh mula  jadi rongsoi(pening) .....................................................................................

biar laa apa  orang nk kata.......................................................................................uemmmmmm...aku xboleh cakap...........................lepamatang dari aku........................................................................aku baru lagi...................................tapi dah............................xnk..............hidop sensara...............sebab2.................aku xnk lagi sape-sape dalam hidop aku......................asalammualaikum"

No comments:

Post a Comment