Tuesday, January 22, 2013


x semua pencintaan itu indah..ada kalanya menyedihkan......
x semua orang sempurna..jika kita menyempurnakannya...

aku takut suatu hari nanti dia tiada di sisi aku untuk selamanya...dialah menceriakan hidop aku..dialah menyempurnakan diri aku....dialah segala-galanya bagi aku.....aku takut untuk menyakini aku & dia bersama..selagi aku tidak terikat apa pun lagi dengannya....tapi aku sedaya upaya mendoakan kebahagian aku & dia untuk selamanya.....

walaupun aku & dia kawan sahaja kami telah merancang sesuatu benda yang akan kami akhiri dengan keistimewaan lain dariyang lain...kami berkawan tapi kami saling menyukai...aku menyikir untuk bercinta kerana bercintalaa...banyak benda yang sia-sia..berjanji tapi xkekal.. semuanya kenangan bagi aku......biarlah berkawan lebih baik...dari....bercinta....:)
malam nie aku x boleh tidur sebab 2 aku tulis benda yang aku tengah pikir...so smpai snie sajelah apa yang aku akan cerita hari ini...

No comments:

Post a Comment